loading...
ساطور قصر
pani بازدید : 479 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (4)

سلام ی دوباره دیدم فضای قصر یکم خشکه

همه حوصله ها سر رفته گفتم اولین پست واسه خوانندگی رو بذارم دیگه

دوستان همراهی کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارتخنده

برگشتنی یه دختری خوشگلو با مروت

همسفرمون شده بود همراهمون میومددددددددددددددد

به دستو پاش افتاده بود  این دل بی مروتتتتتتتت

عقبیاش حااااااااااااااااااال میکننن؟سوال


ای جووووووووووووووووووووونممممممممممممممممم

 

میگفت بروووووووووووووووووووووو

بهش بگوووووووووووو

اخه دوسش دارم بیگفتگو

راز دلمو گفتم اینو جواب شنفتم

حالا همه باهم

راز دلمو گفتم اینو جواب شنفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

 

 

اها حالا بیا وسطططططططططططططططط اقا امیر استدعا میکنم تشریف بیارین سرورم

.....

حاااااااااااااالاهمه

راز دلمو گفتم اینو جواب شنفتم

راز دلمو گفتم اینو جواب شنفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

 

 

خاب حالا طرفدارای هیپ هاپ بیان وسطططط میرم باهم تو کار یه اهنگ خوشل از پیت بال

girl my body dont lie

out of my mind

let it rain over meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

im rising so high

im outta  my mind

so let it rain over meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

خندهبغلقهقهه

ay ay ay

let it rain over meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 

خاب امیدوارم امشب بهتون خوش گذشته باشهههههههههههههه

ایام بکام

مشغول تلفن

دوستان عزیز فعلا بدورد تا درودی دیگرماچ

تعظیمممممممممممممممممهیپنوتیزم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/03/26 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

امیر من به عنوان خواننده این پستو گذاشتم .شاه عزیزم....!!!!!!!!!!
وزارات کشورد بیخی بزنیم تو کار قر و ...
پاسخ : خوب کاری کردین گذاشتین

این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/03/26 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

چه فازی داشت

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/26 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

حالا،آه
امیر این کمره یا فنره؟؟؟شکلک
سری تر هرچی آهنگ میخواین بزارین.چون من پست آهنگ بدم از غم میمیردشکلک
پاسخ : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط امیر اُتررو در تاریخ 1392/03/26 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

شاه وزیرش این باشه دیگه مملکت رو میخواد چیکار
پاسخ : حالا یه قری اومدیم تو قصر ما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 920
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 24,043
  • بازدید کلی : 76,434