loading...
ساطور قصر
pani بازدید : 379 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

دوستان سلام

منم والله دیگه خسته شدم از این سکوت و خلوتی قصر حوصلمون سررفت .....

حداقل همیناییی که هستین یه امتیازی به پست بدین ی نظری بذارین دیه

اهههههه

حالا میخوایم یه اعتراض کنیم به ای سکوت پس یه اهنگ میذاریم مختص سکوت :

روزهای سخت نبودن ِ با تو
خلا امید رو تجربه کردم

 

داغ دلم که بی تو تازه می شد
همنفسم شد سایه سردم

 

تو رو می دیدم از اونور ابرها
که میخوای سر سری از من رد شی

 

آسمونو بی تو خط خطی کردم
چه جوری می تونی اینقده بد شی

 

چه جوری می تونی اینقده بد شی

 

 

 

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

 

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

 

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

 

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

 

 

 

روزهای سخت نبودن با تو
دور نبودنت رو خط کشیدم

 

تازه می فهمم اشتباهم این بود
چهره عشقم رو غلط کشیدم

 

عشق تو دار و ندار دلم بود
اومدی دار و ندارم رو بردی

 

بیا سکوتت رو بشکن و برگرد
که هنوزم تو دل من نمردی

 

که هنوزم تو دل من نمردی

 

 

 

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

 

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

 

 

 

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

 

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/11 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
داستان دو کلمه ای گذاشتم بیاین شرکت کنین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 900
  • بازدید ماه : 879
  • بازدید سال : 24,023
  • بازدید کلی : 76,414