loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 447 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (2)

شاه وارد میشود تعظیم کنید

سلام دوستان

این یارو که گفت من وارد میشم یه نفره جدیده و همونطور که میبینید فونت حرف زدنش فرق داره

اومدم بگم بچه ها پست بذارین دیگه چقدر تنبلید

من از فردا پس فردا باید برم تو شهر و ادامه تحصیل بدم و خیلی کم پست میذارم و شوما باید هوای قصرو داشته باشید

حداقل واسه حقوق پست بذارید

انقدر پست نذاشتید اینجا سوت و کوره

قصر هم درب و داغون شده

امروز گشنم شده بود زنگ زدم گفتم غذا میخوام

گفت آدرس بده گفتم ساطور قصر

گفت برو بابا خرو شلاق بزنی اونجا نمیادخنثی

ببین وضعمون طوری شده که این ملعون پیک موتوری هم مارو آدم حساب نمیکنه

خلاصه اینکه یخورده فعالتر باشید خواهشاً

خداحافظ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/11 و 19:03 دقیقه ارسال شده است



الان پست میذارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/04/09 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

امیر من واسه حقوق که تازه پست گذاشتم هرروز که نمیشش حقوق داد که هفته ای یه بار دیگه .... شکلک
پاسخ : من خودم با هفته ای موافقم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 894
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 24,017
  • بازدید کلی : 76,408