loading...
ساطور قصر
tehrani77 بازدید : 5432 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (5)

سلام بر دوستان گل گلاب؛من از همین امروز به عنوان اولین نفر عضو وبلاگ شدم.

پستای من تو قصر ایناس:

1-سرباز و محافظ اصلی پادشاه / 2-جاسوس مخصوص / 3-خواننده / 4-آشپز (نیشخند)

میخواستم کلیپای جنگایی که کردمو بزارم چون HD حجمش نجومی.واسه همین چنتا بی کیفیت یا غیر اصلیاشو خواهم گذاشت.

غذام درست می کنم.از همین الآنم به پیشمرگای عزیز تسلیت میگم!نیشخند

ایشالا با هم قصرو خوب بچرخونیم و به امید تلفات کمتر!نیشخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/03/24 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

یه سوال من چجوری باید عضو شم ؟؟؟؟
بعد من هم وزیرم هم خواننده پستام باید دیقا چی باشه میشه کمکم کنید لطفا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اون گوشه نوشته عضویت سریع یه همچین چیزایی از اونجا عضو بشید
بعد هم راجع به حقوق مردمو کارای وزارت اینا پست بذارید
همم آهنگی چیزی خوندید بذارید دیگه
یا مثلاً درخواست مجوز برا آهنگتون کنیدو اینجور چیزا

این نظر توسط میرحسین در تاریخ 1392/03/24 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

چه خبره این همه کار ؟؟
من یه خوانندگی و شاعری بسمه ...
پاسخ : داداش این هم دو تا شغل بیشتر نداره الکی واسه خودش ده بیستا دیگه اضافه کرده

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

خب داداش من ready!!
روانی وقتی یه محافظ و یه جاسوس داری مخصوص میشن دیگه احمق.کسی که اولین نفر سربازت شده.واقعا که!
در ضمن اصلا میخوای من سرباز نباشم خودت بری بزنن پس کلت بیفتی بمیری دیگه ازین حرفا نزنیشکلک
پاسخ : برو بابا
من جاسوس میخوام مخصوص تو
شما آشپزیت رو بکن فعلاً

این نظر توسط امیر اُتررو در تاریخ 1392/03/24 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

برو بابا
تو محافظ اصلی منی؟
اونجوری که حکومتم دو روز دیگه سرنگون میشه
نمیخوام شما فعلاً آشپزیتو بکن

این نظر توسط مسئول تعظیم در تاریخ 1392/03/24 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

سلطان امیر وارد میشود تعظیم کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 897
  • بازدید سال : 24,041
  • بازدید کلی : 76,432