loading...
ساطور قصر
پرنسس شقایق بازدید : 487 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (13)

تعظیمـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پرنسس شقایق وارد میشود

با عرض سلام و درود خدمت بینندگان عزیز و پرسنل محترم شهرداری ما میخوایم قصرمونو ...

الان این چه ربطی به قصر داشت نمیدونم ... برای این نوشتمش جو قصر عوض شه ...

اهان داشتید تعظیم میکردید

میریم سر اصل مطلب یعنی سخنرانی بنده

اینجا یه قصر مجازیه به اسم ساطور قصر که ساکنینش با شادی توش زنگدگی میکنن

این قصر موانع زیادی رو برای ساخته شدن طی کرده

مثلا کشتن اژدها گذشتن از برف و طوفان غیره ولی الان ساخته شد خدارو شکر

اینجا باید از دستورات فرمان روا امیر اتررو و ملکه پرنسس شقایق پیروی شه

من ملکه اینجام ولی به من بگید پرنسس شقایق

تو این قصر شوما باید فعال باشید و هرروز به اینجا سربزنید

شغلا هم که مشخص شده و امیر اتررو زحمت گذاشتنش رو کشیده ولی هنوز کلی شغل مونده که انتخاب کنید

اگه هم بخوایم جشنی برگذار کنیم میفرستیم شما رو تالک تایم  http://talk-time.mihanblog.com

تو تالک تایم هم یه پست مربوط به جشنای قصر میذاریم

منم مثل امیر اتررو میگم

مسنامه

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهناز در تاریخ 1392/04/22 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی پرنسس شقایق من دوست مهگلم اون اینجا رو بهم معرفی کرد خوشحال میشم منم عضو بشم به وبلاگ منم سربزن شقایق جان بابای.شکلک

این نظر توسط m.z در تاریخ 1392/04/03 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

من عضو شدم حالا چجور پست بزارم
پاسخ : برو تو پنل کاربریت یه جوری بذار دیه من چمیدونم

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/29 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوستان،اقا من آپم.با چیزای خعلی باحالی.بیاید یه سر بزنید
در ضمن مطلب 3ومم خوب بخونید.
خدافس
پاسخ : اومدمممممممممممممممممممم

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/03/28 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

سلام پرنسس شقایق.خيلي با وبت حال کردم.خيلي مطلالبش باحاله.اگه دوست داشتي يه سر بهم بزن و نظرتو درباره ي سايتم بگو.منتظرم باي

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/03/26 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

باشه ممنونم که راهنماییم کردی پرنسس

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/26 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

یه عکسه خعلی باحال آپ کردم.

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1392/03/26 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

پرنسس ادرس وب ما پس کو
وب جدیدت مبارک
خوب سخرانی ای بود خوبشکلک
پاسخ : خحیلییییییییییی ممنون
شما هم یه شغل انتخاب کنید
خوش آمد میگویییم به شما

این نظر توسط m.z در تاریخ 1392/03/26 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

من چجورپست بزارم؟
پاسخ : اول عضو شو برا عضو شدن فرم عضویت سریع که تو وب هست رو پر کن و عضویت رو بزن بعد که عضو شدی وارد پنلت شو پ پست بذار

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/26 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

من آپم

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/03/25 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

سلام شقایق جون
میشه یکم منو مشاوره بدی ببینم این موضاعتی که میذارم باید رابطه باچی باشه؟
(من وزیرم)شکلک
پاسخ : سلام عزیزم
حتما
شما باید درباره حقوق مردم یه پست بذاری
و کمی گزارش هفتگی اعضا رو بدی به ما
خوانننده هم هستی شعرای خوشگلتم بذار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 924
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 24,047
  • بازدید کلی : 76,438