loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 197 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (3)

سلام

اعصابم خورده

و اگه مبینین کسی نگفت که شاه وارد میشه به خاطر اینه که امروز صبح تو بازار داشتم مخفیانه به کارام میرسیدم این یارو مثه شطر عربده کشید شاه وارد میشود تعظیم کنید و من هم گردنش را زدم و هویتم لو رفته و اوضام خیته کلاً

اولین روز که اینجارو میخواستم بسازم به خودم گفتم آره امیر شاهه اینجا یه جایی میشه که دو سال بعد همه حسرتشو میخوان که چرا زودتر عضو نشدن ولی الان خودم دارم حسرت میخورم که چرا اینجارو زدم

راستش بعضی روزا خوبه همه میان نظر میدن و پست میذارنو اینا ولی این رزبلاگ شور مسخرشو درآورده

اصلاً من هیچی ازش حالیم نمیشه، اصلاً نمیتونم درکش کنم، اصلاً تو بُهتم ، اولش که اومدم اینجا بزنم خوشحال بودم که دیه همه خوشون عضو میشنو پست میذارن ولی اینجوریا که فکرشو میکردم نیست

مرتیکه ملعون دو تا نظر میدی میگه تا 5 دقیقه ی دیگر نظر بدید

آخه مرتیکه گستاخ هیچ میدانی من کیم؟

من یه پرندم آرزو دارم تو یارم باشینیشخند

نه بدون شوخی، میدونی من کیم؟ من اتررو فرمانروای فرمانروایان، شاه شاهان هستم تو غلط میکنی به من بگی نظر تا 5 دقیقه دیگه بده

آخه خدایی این چه وضعشه هیش کی جز یه آشپز و وزیر و یکی دو نفر دیه پست نمیذارن

شاید تنبل باشید و مشکل داشته باشید ولی من از همتون تنبل ترم و ببخشید این حرفو میزنما کسی گشادتر از من تو این دنیای فانی و این قصر وجود نداره، حتی یک بشر

در ضمن موشکل چی هست اونو نشان بده الان

اومدم بگم که یکم پرفعالیت تر باشد و دو تا دونه پست بذارید یه زیر پستای بقیه نظر بدین و بخونینش هر چند طولانی و زیاد باشه

پ.ن: به همدیگه هم احترام بذارید و بدونید که هیچ کس نسبت به دیگری برتری نداره

خداحافظ

مسنامه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/08 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

ولی امی اتترو به خدا منو مه گل مسافرت بودیم و فورا یه جا که اینترنت داشتیم نت اومدبم
ولی از الان فعال میشم ببخشید به هر حال نیومدم زیاد اینجا

این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/08 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

واقعا غیر قابل درکه
اصلا با چه رویی این حرفو میزنه این رزبلاگ خدا میدونه

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/04/05 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

شما خودتو اذیت نکن خون خودتو کثیف نکن
دررابطه با رز بلاگ موافقم کلا پیچیدس!!!!!!!!
پاسخ : فقط به خاطر شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 617
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 906
  • بازدید سال : 24,050
  • بازدید کلی : 76,441