loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 231 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (4)

سلطان امیر وارد میشود تعظیم کنید

سلام مردم ساطور قصر

از روزهای بعد به امید خدا شهر سروسامون میگیره و خواهش میکنم صبور باشید

از آشپز امین هم ممنونم که بعنوان اولین نفر اومد تو قصر و دو تا پست هم گذاشت

فقط امین جون هر کی دوست داری یکم ناهار پر ملات تر بده اونو که ظهر دادی بدی به گنجیشک باهات قهر میکنه

بعد هم به پروفایل مدیر سر بزنید و از اطلاعات کافی راجع به من برخوردار شوید

مسنامه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

خودم گذاشتم دیگه.پاکش کردم
پاسخ : باشه

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

امیر داداش خودم گذاشتم.دمت گرم داداش
پاسخ : باشه
شام رو درست کن بزن پست آینده که من الان هستم تایید کنم ولی شب بیاد

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

بیا داداش.این بزار.دمت:
http://s4.picofile.com/file/7803502682/assassins_creed_3.jpg
پاسخ : میگه:فایلی با این آدرس وجود ندارد شکلک

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

چجوری آواتار گزاشتی؟؟؟؟
پاسخ : رفتم تو پروفایلم گذاشتم
من واسه کاربرا هم میتونم عکس بذارم
اصلاً الان میتونم اسم تورو عوض کنم بذارم مونا مثلاً شکلک))))
ولی من چون شاه خوبیم اینکارو نمیکنم
اگه نتونستی بذاری عکسو بده شاید من تونستم بذارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,488
  • بازدید سال : 24,632
  • بازدید کلی : 77,023