loading...
ساطور قصر
mahgol بازدید : 170 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (5)

سلامــــــــــــــــ

من مه گل عضو جدید قصر یعنی خانم قصر هستم و گاهی  به عنوان عکاس کار میکنم و عکس میذارم

امید وارم بتونم کارمو تو قصر خوب خوب انجام بدم

در ضمن باید به من احترام بذاریدا ...!!!!!!!!نیشخندنیشخندنیشخند

من دختر دایی و دوست پرنسس شقایق هستم

شاد و خرم باشید فرشته

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مه گل در تاریخ 1392/04/08 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

سلام عرض میکنم به شاه شاهان و پرنسس شقایقشکلکشکلکشکلک
منم به خاطر کم کاریم از اهالی قصر پوزش می طلبمشکلک
پاسخ : سلام
همه کم کارن کلاً
فقط پانیذ خانوم فعاله با آشپزمون که اون هم بعد مسافرت دیگه چیزی نمیده بخورم

این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/08 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

نه اتفاقا خیلیییییی نزدیکیم
ببخشید امیر این چند وقته من و مه گل مسافرت بودیم نشد بیایم اینجا فعال باشم ولی الان هردو هستیم

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/04/08 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

اقا امیر مشکلی پیش میاد اگه من جواب سلامتونو بدمممممممممم؟؟؟؟!
پاسخ : نه موشکل نداریم اینجا
من فقط خواستم خوشامد بگم اینجوری گفتم وگرنه همه بدین اصلاً

این نظر توسط امیر اُتررو در تاریخ 1392/04/06 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
پاسخ : به مه گل سلام کردما

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/04/05 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

ااااا!!
شما و پرنسس فامیل دورید؟؟؟؟شکلک
پاسخ : نه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 1,510
  • بازدید سال : 24,654
  • بازدید کلی : 77,045