loading...
ساطور قصر
tehrani77 بازدید : 229 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (4)

درود بر دوستان عزیز؛ما هی میخواستیم پست شام خنده دار باشه.ولی این امیر آرترو نمی زاره که.خلاصه پیش غذا که سالاد بود(تازه خیلیم تازه از حیاط قصر) خوردین.حالا مونده شام اصلینیشخند

به عنوان شام اصلی بهتون مرغ با سس قارچ بدم(غذای مورد علاقه ی خودم).بیاید کوفت کنید.من که با امیر نیمرو زدیم:

ببین کسی ایراد بگیره استخونشم به کسی نیدماعصبانی

نوش جان عزیزاننیشخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/03/25 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

به به

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

جناب خرم سلطان(یعنی سلطان شادشکلک،برداشت بد نکن)
خردی غذاتو.حالا جیس بوس لالا.یالا...یالاشکلک
شوخی کردم بابا.اعداممون نکنیشکلک
پاسخ : میدهم گردنت را بزنن

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

شکلک
بابا خب اسمت سخته دیگه.من قاطی می کنم هیشکلک
پاسخ : خب بگو شاه یا سلطان

این نظر توسط امیر اُتررو در تاریخ 1392/03/24 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

حاجی آرترو چیه؟
خوبه من بیام بگم موحمد آمین
یا فامیلیتو با ط دو نقطه بگم
خب رعایت کن دیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 1,499
  • بازدید سال : 24,643
  • بازدید کلی : 77,034