loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 245 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

سلطان امیر وارد میشود تعظیم کنید

سلام مردم ساطور قصر

من بعنوان شاه به شما دستور میدهم که ولش کنن بابا کی دستور خواست بده

فقط خواستم بگم من با لباس مخفی از اینا که کلاه داره که کسی شک نکنه زده بودم بیرون قصر

که هم ببینم وضع مردم رعیت و بازار چطوره

و هم با دوستان دوران طفولیتم بازی کنم

جاتون خالی

من نبودم اگه کس دیگه بود مطالبو تایید کنه اگه وضع خیلی وخیم بود تو چت باکس پست بذارهنیشخند

راستی پروفایلم رو هم ببینین و ببینید که چه سرور تحصیل کرده و خوبی دارید

یا علی

مسنامه

شاه شاهان، فرمانروای فرمانروایان، امیر اُتررو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 1,506
  • بازدید سال : 24,650
  • بازدید کلی : 77,041