loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 252 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (5)

شاه وارد می شود تعظیم کنید

سلام دوستان

آقا من برای یه دلیل شخصی

ازتون یه چند تا سوال دارم

اولیش اینکه اگه قرار بود اسمتون خارجی باشه و ایرانی نباشه دوست داشتین چی باشه؟

مثلاً اسم خواننده مورد علاقه بازیگر مورد علاقه و ایناتون هم میتونه باشه

اگه از اسمای داستانا و فیلما هم باشه دیگه چه بهتر

مثلاً هانسل و گرتل

فقط توجه کنید که اسمتون برعکس نباشه.مثلاً پسرین نیاین بگین دوست دارم اسمم امیلی باشهنیشخند

دومیش هم اینه که اگه میشه یه توصیف ظاهری راجع به خودتون بدین

مثلاً چشاتون چه رنگیه ، موهاتون؟ لاغرین یا چاق؟ قدتون نسبت به سنتون کوتاهه بلنده متوسطه؟ از اینجور چیزا دیه

تو رو خدا طبیعی و واقعی هم بگین خالی نبندین

مثلاً یکی مثه من نیاد بگه بلونده

اگه کارم درست شد بهتون میگم برا چی میخواستم

اگه هم نگفتم برا چی میخوام بدونید که کارم درست نشده

همچین چیز خاصی هم نیست دارم جو الکی میدم هیجانی شهنیشخند

مسنامه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مه گل در تاریخ 1392/04/05 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

مه گل

برا من بی زحمت سلنا
پاسخ : باشه

این نظر توسط پرنسس شقایق در تاریخ 1392/04/04 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

مو مشکی
چشم قهوه ای پررنگ
لاغر
اسم دوست دارم نیکل شرزینگر
قد 165
بچه ها من نمیتونم تا آخر این هفته مطلب بذارم
ببخشید
پاسخ : چشم قهوه ای پررنگ رو نگین یاد داده.نه؟ D:
اشکال نداره

این نظر توسط . paniz در تاریخ 1392/04/03 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

قربونت ، دل به دل راه دارهشکلک

این نظر توسط پانیذ در تاریخ 1392/04/03 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

من دوس دارم اسمم کریستن یا بلا (ایزابلا )
باشه!!!!!!!!!!!(فک کنم بدونی چرا)
قدم متوسطه موهام قهوه ای تقریبا متمایل به روشنه چشمم قهوه ایه لاغرم دیگه چی بگم!؟شکلک
پاسخ : همینا بسه
اتفاقاً منم میخواستم بذارم کریستین تورو

این نظر توسط rezaalibi در تاریخ 1392/04/02 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

مو بور چش قهوه ای قد بلند اندام ورزشی|متوسط
باقیشو حال ندارم
پاسخ : همین قدر بسته


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 1,508
  • بازدید سال : 24,652
  • بازدید کلی : 77,043