loading...
ساطور قصر
امیر اُتررو بازدید : 186 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (3)

سلطان امیر وارد میشود تعظیم کنید

خب همگی برید بخوابین

مکان اتاقاتون توی نقشه ی تو جیبتون معلوم شده

شب سرو صدا نکنین و بذارین کپه ی مرگمو بذارم

گودنایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

خلاصه من الآن کجا بکپم.به من نقشه ندادن قلبم گرفته الآنشکلک
پاسخ : بابا من خوابیدم یکم زودتر میگفتی کل شب بیدار نمونی

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

شکلک
من؟؟؟نه بابا.بعد این همه مدت می خواییم با شاهمون یه شب تا صبح حال کنیما.حالا هی تهمت بزن
پاسخ : حالا بذار روزای بعد شلوغتر شد میام به تو اعتمادی نیست

این نظر توسط mohammad.T در تاریخ 1392/03/24 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

قربان من خیلی ارزشمندم.ولی...ولی به من نقشه ندادن قلبم گرفته.بیام پیشت تا صبح pes بزنیمشکلک
پاسخ : نقشه نریخی که
یهو من حس بگیرم برم تو بازی ساطور برداری گردنمو بزنی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا ساطور قصره یعنی قصری که توش حکم رانی میکنن شاه و ملکه هیچ شغلی به شغل دیگه نداره برتری پس فکر نکن که از کس دیگه سرتری همه با هم خوبن و شاد و خندون خلاف نکن که میفتی توی زندون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 1,515
  • بازدید سال : 24,659
  • بازدید کلی : 77,050